Doral Media staat voor kwaliteit

De mensen achter Doral Media

Doral Media bestaat al sinds 2007, gestart door Annemieke Dorenbos. Dochter Milja Dorenbos werkt er al sinds 2008 als marketingspecialist. Als telemarketingbureau heeft Doral Media bijgedragen aan de groei van vele bedrijven.

Elke klant, elk project, wordt vanuit dezelfde passie en visie benaderd.

Uw visitekaartje

Wij trainen onze telemarketeers op kwaliteit en niet kwantiteit. Want zij vertegenwoordigen uw organisatie als zij bellen vanuit uw naam. “Je krijgt maar één kans om een eerste indruk te maken” – dit nemen wij heel serieus.

Annemieke Dorenbos

Annemieke Dorenbos

Algemeen Directeur

Oprichter en algemeen directeur van Doral Media. Ruime ervaring in het bedrijfsleven en non-profit organisaties. Inleven in wat de klant wil staat bij Annemieke centraal. Vanuit haar opleiding psychologie weet ze precies hoe de telemarketeers opgeleid en gecoached kunnen worden.

Milja Dorenbos

Milja Dorenbos

Commercieel Directeur

Als marketingspecialist vervult Milja de functie van commercieel directeur en richt zij zich op de sales van Doral Media. Vanuit haar kennis en ervaring staat zij onder andere bedrijven bij in het zich (online) zichtbaar maken.

Telemarketeers

Telemarketeers

Specialisten

Een vast team van afsprakenspecialisten met jarenlange ervaring in diverse branches.

Persoonlijk en afgestemd

Wij werken niet met een vast belscript, het script dat we opstellen is een leidraad. Onze telemarketeers acquireren op een actieve en persoonlijke manier. Er wordt geluisterd naar wat de ander te vertellen heeft en peilen op die manier de behoefte. Door deze persoonlijke en op de prospect afgestemde aanpak wordt meer dan gemiddeld de interesse gewekt en kansen gecreëerd wat leidt tot een bezoekafspraak. Want dat is wat uiteindelijk het meest effectief is: een face-to-face gesprek tussen de prospect en uw accountmanager.